Treceți la conținutul principal

FĂ-ȚI PROPRIUL PARADIS ȘI TRĂIEȘTE ÎN EL

Trăiește în lumea ta, e mai frumos și mai ușor decât să trăiești în lumea altora

                        Ca să te poți simți bine, relaxat, ai nevoie să te înconjuri de o atmosferă plăcută, lipsită de prea multe griji și îndatoriri.Trăind în lumea pe care vor ceilalți să ți-o construiască, totul e urgent sau grăbit, mereu e ceva care trebuia făcut cel mai târziu ieri...
             Am trăit și eu ani buni într-o astfel de existență. De fapt aici verbul ”a trăi” este folosit incorect. Doar am supraviețuit, ca o plantă în deșert, lăsându-mi sufletul, mintea și trupul să se usuce și să se ofilească.
            Cu timpul am ajuns la o anumită înțelegere, pe măsura maturizării: înțelegerea faptului că fiecare dintre noi suntem un mic Univers, atât de bun, de frumos sau de interesant pe cât reușim noi înșine să-l construim. Și ce ne-ar putea împiedica să ne gândim la cele mai minunate lucruri cu care să ne mobilăm creația?




            Pentru noi înșine, fiecare suntem un Dumnezeu!
            Avem puterea să ne creem lumea în care dorim să trăim. E suficient să înțelegem și să acceptăm realitatea aceasta și vom începe să ne realizăm propriul nostru Paradis.
Tot ce dorim să fie în jurul nostru putem concepe cu puterea minții noastre. Apoi Universul întreg ne va ajuta să transformăm visul în echivalentul său material. Iar până în momentul transformării, nimic nu ne împiedică să trăim în mijlocul visului nostru.
            Un lucru este absolut cert: noi înșine vom cunoaște mai bine decât absolut oricine ce anume ne poate face să ne simțim mulțumiți, fericiți, satisfăcuți de existența noastră.
Obiectivele pe care ni le stabilim e necesar să fie în concordanță cu modul nostru personal de a fi și a simți, acelea care să ne aducă în deplină armonie cu nevoile noastre și să ne creeze cât mai multă bucurie și satisfacție personală, chiar dacă, aparent, necesită eforturi mai mari și mai susținute. În momentul când vom atinge nivelul de dezvoltare așteptat și prognozat de noi înșine vom avea satisfacții ce vor depăși cu mult oboseala și greutățile drumului parcurs.

            Încercând să trăim după cum consideră alții, vom fi mereu frustrați de încercările nereușite de a fi pe placul altora, de a ne transforma în altceva decât suntem, iar ceilalți se vor considera îndreptățiți să fie nemulțumiți de evoluția noastră. Așa cum ei nu ne cunosc pe noi și nu au nici o calificare de experți în devenirea noastră, nici noi nu pricepem exact ce își doresc ei de la noi și cum s-ar putea realiza acele lucruri cu calitățile pe care noi le avem. Asta în cazul în care ceilalți ar fi, cu toții, bine intenționați și s-ar gândi doar la evoluția noastră pozitivă. Dar oare, câtă vreme nu reușesc să se descurce prea bine cu propriile lor vieți, e de așteptat ca altora să le pese mai mult de mulțumirea din viața noastră?

            Tot ce avem de făcut este să înțelegem și să acceptăm cu toată ființa noastră că viața am primit-o pentru noi înșine, este a noastră, doar asupra ei avem putere de decizie și trebuie să ne asumăm răspunderea iar cei din jur pot avea doar rol de spectatori, așa cum trebuie să rămânem și noi pentru evoluția celorlalți, interacționând doar când este nevoie și rezultatele ar putea folosi ambelor părți. Dacă decidem să le facem pe plac celor din jurul nostru, e doar o alegere pe care o avem de făcut în funcție de cât de mult se asemănă dorințele noastre cu interesele lor.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

SILVIU POPA - Stiinta Succesului

Am mai cunoscut un OM absolut deosebit. Domnul Dr. Silviu Popa e probabil raspunsul la unele dintre cautarile mele din ultimii ani. Totul merge in directia in care e hotarat sa mearga, viata nu poate fi oprita in cursul ei firesc. Pentru ca acesta e blogul meu, ceea ce postez aici se refera la mine si la existenta mea. Daca cineva gaseste asemanari si preocupari comune, este foarte bine si sunt incantata. Astept chiar feed-back-ul oricui are ceva de impartasit cu mine sau cu altii. Dar si daca nu sunteti interesati de toate lucrurile care ma preocupa pe mine, eu tot la fel imi voi scrie articolele. D-l Dr. Silviu Popa nu mai e, de ceva vreme, un om simplu si obisnuit. Pentru ca a investit mult timp si cantitati imense de energie pentru a deveni persoana interesanta, pozitiva si evoluata care este in acest moment. Am inceput sa invat sa sesizez munca imensa pe care au depus-o oamenii pentru a se autoperfectiona si autodezvolta. Si imi face o placere imensa sa lucrez cu astfel d

RANDURI PENTRU SULAMITA

          Autor: ION MINULESCU                                                     lui Benjamin Fundoianu Sulamita, Sulamita!... Regele-ntelept cinstita-a Trupul tau cu pofta lui... Si-n pamantul Canaan, Ca o floare parfumata de gutui Langa trunciul unui cedru din Liban, Regele-ntelept voit-a Sa-ti inchine Sulamita, Si Coroana, Si viata, Si divina-i Palestina, Caci amanta pentru rege E mai mult ca o Regina!... Dar tu minte n-ai avut... Si cand regele te-a vrut, Din palatul lui cu-o suta de odai Si de terase Ai fugit pe Galaad, Sa-i pasti caprele raioase, Si din stelele ce cad Sa-ti faci vise mincinoase Sub umbrela unui brad... Laudatu-te-au Profetii Si-nteleptul Solomon, Ca pe macii din Saron, Ca pe crinii din Senir, Ca pe graul din Sulem... Dar din laudele toate N-ai cules decat scaietii Si fatidicul blestem Sa nu-i poti fi nici amanta, Nici nevasta... Iata ce-a fost scris la lege! Sulamita, Sulamita, Pentru ce-ai fugit de Rege Si-ai fost

FaceBook… ce caut eu acolo?

Sunt cateva luni de cand cochetez, ma joc cu site-ul FB. Mai timid sau mai insistent, cu Badoo, cu Yahoo Messenger, am incercat sa gasesc niste idei comune, niste linii care sa ne uneasca. Ce cautam de fapt fiecare dintre noi pe aceste retele sociale? Poate daca as reusi sa fac o lista cu ce am gasit eu pe FaceBook, ar fi mai usor sa inteleg si ce cautam de fapt. S-o luam metodic: e un loc de socializare, adica unde intalnesti oameni si interactionezi cu ei.   Asa mi-am facut cativa prieteni noi. Cati vor rezista testului timpului, ramane de vazut. Am postat poze cu mine, mai ales, si cu cei apropiati, pentru a fi vazute de alte cunostinte. Simteam nevoia sa fim admirati de cunostintele mai vechi sau mai noi. Sa primim comentarii admirative si like-uri. Cu alte cuvinte sa fim placuti de ceilalti. De cat mai multi. Postam cand avem timp, chef si imaginatie, ideile pe care dorim sa le impartasim celorlalti. Si asteptam, la fel, sa fim “bagati in seama” de prieteni, sa ne acorde atentia